Dag 5

4 september 2017 - Carlow, Ierland

De pub eergister avond was niet zo'n goed idee, één meisje uit onze groep is nog geen 18 en kwam dus niet binnen. Mijn kamer genootje en ik hadden van te voren al aangegeven dat we niet zo lang de pub in wilden maar uiteindelijk werd het toch half 12 voordat we eindelijk weg gingen. Bij de pub aangekomen kwam het meisje van 17 dus niet binnen. Mijn kamergenootje en ik besloten dat wij één drankje zouden doen en dan naar huis zouden gaan, aangezien de rest nog naar andere pubs en clubs wilden om te kijken of ze daar naar binnen konden komen. Misschien klinkt het een beetje lullig maar wij hadden vooraf al aan gegeven dat wij het niet al te laat wouden maken. Omdat het al redelijk laat was toen wij daar aankwamen was iedereen al helemaal dronken, niks aan dus. Na één drankje zijn we terug gefietst naar het huisje, het regende dus we waren zeik nat.. Niet zo fijn dus. Na een snelle douche, om warm te worden, zijn we lekker in ons warme bedje gekropen, en door de regen vielen we zo in slaap.

​Dag vier ging zo z'n gangetje voor mijn gevoel. Mijn kamer genootje en ik moesten nog even langs Penney's, Tesco en wat andere winkels en de andere twee gingen langs bij het andere huisje. Ook heb ik gister lekker hardgelopen. De lucht is hier wel veel benauwder dus ik was zo buiten adem. Na 3 kilometer te hebben gelopen en wederom een snelle douche was het alweer bijna tijd voor het avond eten. Jammer genoeg hebben wij een verrekt slecht fornuis en duurde het drie en een half uur ( dit is geen grap!! ) voordat de aardappels aan de kook waren geslagen... Om half acht was het eindelijk tijd om te eten! In Nederland is dat half negen.. Na het eten moest er nog even brood en wc papier gehaald worden bij de Aldi voordat het voor mij tijd om even naar huis te bellen. Midden in het gesprek klopte een van mijn huisgenootjes aan en vroeg of ik even tijd tussendoor had voor een gesprek met de hele groep. Het gesprek ging over de vorige avond en dat zij vonden dat er een spanning hing in de groep door dat mijn kamergenootje en ik ons hadden losgemaakt van de groep die avond. We hebben alles gewoon netjes uitgepraat en dat is nu opgelost. Ik wilde verder bellen, aangezien m'n zusje mij nog wou spreken maar die lag al op bed, dus was het gesprek snel over. Na er nog maar even een film op netflix door te hebben gejast (Cowboys vs. Aliens), zijn we naar bed gegaan.

​Vandaag was het tijd voor onze eerste schooldag! Hier hebben we Jamie ontmoet, Hij is de begeleider van een van mijn huisgenootjes en ook is hij één van de personen waar wij naartoe kunnen gaan als we ons niet zo fijn voelen en iemand nodig hebben om mee te praten. Ook hebben we een begin gemaakt voor ons eerste 'assignment'. Wat dat is, daar zullen jullie nog even op moeten wachten! In de middag, hebben we niet veel gedaan dan op ons zelf, Netflixen, lezen, schrijven of iets anders doen. Vanavond komt ons laatste huisgenootje en krijgen we pizza op kosten van Danny! Even wachten nog, aangezien ons huisgenootje een vertraging heeft van meer dan een uur....

Laters! xx
​( Bedankt voor alle leuke reacties! Dit doet me goed ♥ )

1. Jan:
    4 september 2017
    Hier op de camping alles oké.Nog steeds goed weer en goed fiets weer.
    Camping nog steeds goed bezet. En hier is een goede ijssalon wat wil een mens nog meer.
    Groetjes van ons.