It's been a while.

1 oktober 2017 - Carlow, Ierland

Zoals de titel al zegt, it's been a while. Er is van alles gebeurt, veel leuke dingen. Ik heb alleen een lange wandeling gemaakt langs de rivier bij ons huisje. Foto's die ik heb gemaakt kun je zien in de foto map.​ Ook ben ik jammer genoeg een paar dagen ziek geweest. Dit komt waarschijnlijk door de verandering van omgeving en voeding. Ik voel me nu al weer goed en ga gewoon door met school en stage natuurlijk.
​Op dag 19 kreeg ik een appje van mijn huisgenootje, ze had een puppy gevonden. Helemaal alleen! (Ook de foto's van de puppy's staan in de map.) Na een halve dag gezocht te hebben naar de eigenaar, zonder geluk, hebben een paar de hond uit onze handen genomen aangezien wij absoluut geen huisdieren mogen in ons huisje. De volgende dag kreeg mijn huisgenootje een appje van de vrouw dat de eigenaar van de pup was gevonden! Ook zijn we wezen bowlen! Het epische filmpje van mijn strike is te zien in de map video's!
​Ik heb van mijn beste vriendin een pakketje gekregen op dag 27, MET ZOETHOUT THEE! MIJN FAVORIET! Die is hier namelijk nergens te vinden..
​Het weer hier gaat wel met de dag achteruit.. Het regent meer en het waait ook harder. Aankomende week waait de naslag van orkaan Maria over Ierland heen, dus dat wordt nog wat!
​Ik ga weer aan m'n huiswerk, tot de volgende keer!

1. Miranda:
    8 oktober 2017