Dag 11

10 september 2017 - Carlow, Ierland

De pizza party was erg interessant. Ik heb maar 1 stuk pizza kunnen eten, omdat er zoveel mensen waren. Dus zijn we maar naar de Burger King geweest. Op de party zijn we 2 jongens tegen gekomen, een Nederlander en een Duitser. Samen met mijn huisgenootje, Mike, hebben wij op de party eerst een potje gepoold (Wij hebben gewonnen natuurlijk ;) ). Na de Burger King hebben we niet zo heel veel meer gedaan.

Dag 9, vrijdag, mijn laatste stagedag die week. Stage hier is zo anders dan in Nederland. Er was nog niks klaar en alles is best chaotisch. Ook heb ik tijden van 9.30 tot 15.00 uur. Langer blijven kennen ze daar niet echt. "Niet af? Kan morgen wel verder gedaan worden." Lekker makkelijk wel, maar zeker niet wat ik gewend ben.. 's Avonds zijn we lekker met een paar naar Tulley's gegaan, en daarna naar de Foundry. De Foundry is zeg maar de Ierse lucky Rijssen. Het is wel leuk, al dat uitgaan, totdat de Ieren pis dronken worden.. Ik heb al meer blauwe plekken op mijn benen en armen dan al die keren samen dat ik in Nederland uit ben geweest.

​Dag 10, Zaterdag. Eén van mijn favoriete dagen in de week. En ook hier in Ierland vallen ze niet tegen. Een hele dag bijna niks doen en 's avonds weer de stad in. Deze keer viel het wederom tegen. Maar dat gebeurt soms.

​En nu dag 11, wederom een dag bijna niks doen. Wel nog even met m'n coach geappt, en even langs de winkel gegaan! Vanavond komt er iemand van het andere huisje om met m'n huisgenootje te gamen, en tot die tijd is de tv van mij en staat Supernatural op replay.

​Laters .xx ♥

1. Hilda:
    20 september 2017
    He Elsemiek,
    Hoe is het daar? Ben je al gewend aan de korte dagen stage lopen, je zou er nog lui van worden. Maar zo houd je wel meer tijd over om het land te verkennen/te winkelen/uitgaan enz...

Groetjes,
    Tante Hilda
  2. Oma:
    12 oktober 2017
    Ik vindt de foto's erg mooi lijkt mij een mooi land